jetrix story

jetrix story

Friday, 24 June 2011

aku..macam2 gaya,,..hahhahaha

TEMBOK DERITA~

AISHITERU !!

CITA TAK KESAMPAIAN

~ seorang lelaki ada kanser & cuma ada 30 hari jer mase yg tinggal untuk hidup..
dy suka kan seorang gadis yg bekerja di kedai cd , tetapi dy xpernah gtau gadis itu tentang cintanya..
setiap hari dy pergi beli cd , semata2 nk luangkan mase dgn gadis itu..
selepas 1 bulan , lelaki tu mati....
bile gadis tu pergi mencari lelaki tersebut , ibu lelaki tu memberitahu bahawa dy telah mati kerana kanser...
lalu membawa gadis tu ke bilik anak lelakinya dimana gadis tu nampak kesemua cd yg dibeli oleh lelaki itu tidak dibuka pun & gdis tu mula menangis..
tau kenapa ???
gadis tu letakkan surat cintanya buat llaki tersebut dalam semua cd yg lelaki tu beli ...
keduanya saling mencintai , tp tak prnah diluakan ..
that's the end ...
so ,, luahkn cinta anda pda insan2 yg dicintai & disayangi ~

CINTA AKU CINTA BIASA

cinta aku tak trajis seperti kisah LAILA DAN MAJNUN..
mahupun hikayat ROMEO DAN JULIET...
jangan disamakan cinta aku seperti ROSE DAN JACK di atas titanic..
bukanlah juga seperti cinta AWIE DAN WATIE didalam sembilu.?
oohh..jauh sekali...
kerana....
CINTA AKU HANYALAH CINTA BIASA !!
CINTA ??
ape kes ngan cinta???
kdangkala kita memerlukan cinta...cinta kadangkala indah..
kadangkala derita..tp..itulah CINTA...
CINTA ibarat sebuah lautan..dilihatnya tenang...tp kite erlu merempuhnya..
CINTA juga ibarat mutiara..susah untuk dipilih jika dicampur dengan kaca..
mungkin mutiara tak bersinar..sebaliknya kaca..pdahal mutiara disebelahnya...
CINTA juga ibarat kehidupan..tak semestinya senang..tak semestinya susah..tp..kite tetap juga perlu
hadapinya dengan tabah..untuk mencapai kebahagiaan...
tp..kadangkala CINTA memerlukan pengorbanan..mungkin sakit..terguris,,,pedih,,
bagaikan sembilu yang mencari2 hati kite...tp kite xtunjuk...
itulah yg dinamakn CINTA SEJATI...

Wednesday, 8 June 2011

aku ashraff

aku m.aeman ashraff b.yusry....pggil raff jer..18 in 2011
 i like photo editing so much !!!
aku jnis yg suke pda budak2 n suka bkawan..sbab bg aku bkawan ni lbih pnting dripda becinte !!
alah lme2 clash jgak.... err... tp lau dh jdoh xkemana....